En kritisk översikt senare

Efter en svinfin förmiddag med dela med dig-gudstjänst och församlingens första årsmöte mötte jag upp Jonathan för att det är tentaperiod och vi hade filosofiplugg som behövde bli klart. Vi har hållt på med varsin ""kritiska översikt"" där man ska läsa en massa artiklar och sedan sammanställa det viktigaste som folk diskuterar inom valt område. Jag valde att läsa artiklar om vilka plikter vi har mot världens fattiga vilket var jätteintressant att läsa om men ganska tråkigt att skriva om. Helt seriöst var detta i allmänhet extremt tråkigt att skriva om. Det är egentligen därför jag bloggar nu. För att kunna ropa JAG ÄR KLAAAAAAAR!!!!!! För det blev jag alldeles nyss och det känns som det härligaste någonsin nästan. Jag ids inte låta morgondagens hemtenta och torsdagens salstenta fördunkla mitt sinne för det här är ju klart i alla fall! Det är alltid något och det är så himla skönt! Nåja, vilket tråkigt inlägg men jag ville mest publicera min lelle snapchatbild som jag gjorde vid ett toabreak. HA EN FIN VECKA, puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0