Another day in the photobooth

Tjoho! Ett jättekort och jättetråkigt inlägg kommer här! Dags för photobooth-bilder igen!
Här är jag när skrev jag hemtenta i historia alldeles nyligt.
Här är jag med *studiehjälpmedel*.
Här pluggade jag till min tenta med världens tråkigaste bok!
Här peppade jag tenta med nyponsoppa!! Life.
Här hade jag tydligen skrivit julkort och var väldigt trött.
Här var jag glad över att ha tulpaner i köket, helt enkelt.
Här hade jag alldeles just gråtit ögonen ur mig på bio när jag såg Suffragette. SE DEN!!
Här satt jag jättetrött men jättelycklig på skolan sent en söndag med en färdigskriven kritisk översikt. 
Här är jag typ igår eller i förrgår när jag läste Macbeth.
 
På tal om Macbeth så kan jag berätta nåt kul! Jag pluggar engelska igen vilket innebär att jag äntligen äntligen pluggar litteratur igen. Veckans bok är Macbeth och sedan ska vi förkovra oss i poesi i några veckor. Denna ljuspunkt i vardagen! Detta nöje som skolan är med jämna mellanrum! Hurra! Over and out, jag är riktigt trött och imorgon börjar jag jobba klockan åtta. Ps. Jag vill skicka med ett boktips: Maj-triologin av Kristina Sandberg. LÄS LÄS LÄS. Så enormt bra. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0