Plugglivet genom photobooth

Hej!
Jag hade tänkt göra en "mitt liv genom photobooth" för att kolla vad jag gjort sen skolan började om och allt det där. Problemet är att det typ bara finns ett motiv på dessa bilder och det är Denise som pluggar nånstans men ändå.
Här skulle jag fota en profilbild till forumet där jag har "litteraturseminarium" i min distanskurs i Filosofi. Fin klänning!!
Här hade jag fått en ny fin och vettig tröja som jag glatt poserade i.
Ah, föreläsning om kvinnohistoria med hätska feministiska diskussioner.
Här hade jag jättemycket feber och det var fredag och jag behövde läsa den här boken hela kvällen. Inte den peppigaste kvällen i mitt liv.  
Här dricker jag kaffe och "förbereder mig inför en pluggdag"
Här skulle jag på konsert i lördags! Finaste jag.
Ja, just nu slåss jag mot denna bok som är SÅ TRÅKIG och SÅ JOBBIG och han som skrivit den HAR FEL i alla hans reflektioner och tankar. Jag håller verkligen med honom till 0% så det är så frustrerande läsning. Vill ha en rejäl debatt med honom :(
 
Det är i alla fall så att skolan verkligen har ryckt upp sig i år. Ifjol satt jag hemma, läste nån sida i nån bok ibland och klarade ändå skolan. Detta år skulle det aldrig funka. Nu har vi tusen sidor att läsa inför seminarier och en bok inför varje lektion och sånt. Det är ganska bra dock. Jag får in en liten pluggrutin så jag vaknar kl 8 varje dag, kokar kaffe, åker till biblioteket och läser/åker på föreläsning och sånt. Det är ganska värt ändå. Det känns verkligen som att man får ut något av skolan nu och det är ju bra. Ja, här fick ni en saklig framställning av läger. Varsågoda. Nån gång kanske jag skriver något välformulerat men inte idag. Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0