Andra sidan av lp1

Hej från andra sidan av läsperiod 1. Jag trodde aldrig jag skulle få säga detta men JAG ÄR KLAR. Jag är klar med första läsperiodens uppsatsen och hemtentor. Jag har opponerat, suttit i biblioteket från åtta till åtta och gravt förvärrat mitt dagliga koffeinintag. Jag är dock på andra sidan nu. Allt det där är över och jag kan inte beskriva hur skönt det känns. I helgen har jag stickat sockar, tänt ljus på släktingars gravar, spelat spel och varit i kyrkan - helt utan dåligt samvete för alla måsten var förbi. Livet är gött nu hörrni! Det var mest det jag kikade in för att säga. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Käraste mor

lLåter som en härlig feeling ❤️

2015-11-04 @ 20:54:33
URL: http://www.funnyhowtimeslipsaway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0