Kul va?!

Hej kompisar. Det enda jag tänker på just nu är 1) mina växter 2) cirkeln-triologin 3) skolan och 4) jobbet så jag är inte nån rolig person att skriva om. Den här veckan har jag haft tre examinationer samt mensvärk. Kul va? Nästa vecka har jag två skitstora tentor. Kul va? Så ja, denna stress är inte riktigt rimlig men om en vecka är det över! Kul på riktigt är det dock att jag har fått en mårbacka-stickling som heter Emma som börjar rota sig ordentligt samt att jag har drivit upp typ trettio små gulliga plantor som snart ska planteras om. Yes!! Kul på riktigt är också mitt nya jobb på Studenttorget på LTU! Jag svarar på frågor, pratar i telefon och stämplar resultatintyg. Det är superskoj. Annat som är skoj är att jag igår redovisade ett grupparbete som jag var så himla stolt över och vi fick så himla bra feedback från klassen? Jag svävade på moln hela kvällen. Love u, gruppen! Idag har jag opponerat på b-uppsatser och sen firat att det är över med svingod lax och potatisgratäng. Nu ska jag förbereda mig inför tentorna genom att renskriva föreläsningsanteckningar. Puss och kram från en ganska glad men ganska stressad kompis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0