Sommarlovet är här!!

Just det!! Jag har ju sommarlov nu! I fredags skrev jag min sista tenta och efter några oerhört intensiva examinationsveckor så kunde jag äntligen ta lov. Jag firade med att dammsuga och skura hela lägenheten plus knäppa selfien nedan för jag kände mig så härlig!!!! Jag var ju så glad. Nu har jag börjat läsa min sommarläsning och jag planerar in en massa små roligheter. I veckan ska jag på styrelsemöten och planeringsträffar samt städa i Arnemark och resa tält inför midsommar. Det är ju också studentvecka så det blir ju extremt spännande och mycket att göra, haha. Det blir mycket firande på fredag och sånt gillar jag ju. OCH VET NI!!! Nu blommar häggen!! Varenda gång jag varit ute och kommit in igen så säger jag "Häggen blommar nu, känner ni det?" med ett saligt leende för jag älskar när häggen blommar. Det är en sån salig känsla. På alla sätt och vis. AAaah. Tjiho, tjoho imorgon ska jag vara i stan kl 7 för att dela ut tidningar så frågan är ju varför jag bloggar kl 1 på natten egentligen. Jag är i en sån där period igen när det är kul att blogga om *allt* så bare with, kompisar. Skickar med några boktips innan jag går till sängs: 1) Cirkeln-triologin 2) Främlingsleguanen 3) Ett öga rött. Ni får googla på författarna. Kram och godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0