3 saker-listan

3 saker jag gör varje dag
diskar
ber till gud
pratar i telefon

3 saker jag älskar att göra
handarbeta
läsa
cykla
 
3 saker jag tycker luktar gott
pelargoner
nybakta bullar
Arnemarksgården
3 saker jag saknar i min garderob
en folkdräkt (ha! men fr.o.m i eftermiddag har jag en!)
en begravningsklänning (ugh)
rena strumpbyxor

3 saker jag gillar att se på
fjällen
mina plantor 
när det är städat bakom spisen

3 saker som jag vill ska hända innan året tar slut
att jag ska genomföra min läsutmaning (följ den här!)
att kommunen ska öppna ett ordentligt härbärge
att det ska va varmt på midsommar
3 saker jag skrattar åt
Miranda
ordvitsar
mina tanter på sticken

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Å såna här små listor borde man göra då och då, det ger lite mer perspektiv på livet. Den rosablommiga tapeten i bilden ovanför har verkligen karaktär :)

Svar: ja, det är kul faktiskt!! min blogg är väldigt listfylld i perioder, hehe. ja, tapeten finns i snickarboan på min älsklingslägergård :')
Denise

2015-06-07 @ 17:11:25
URL: http://igottsallskap.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0