Tentafri vardagsrapport

Hej hej!Tentorna är över, livet leker!! Sitter, som ni ser hehe, dock på biblioteket för jag har fortfarande två små inlämningsuppgifter som ska in. Jag försöker alltså nu att få fram några ord om "Heta kontroversiella frågor" och "Den mångkultrella skolan". Jag längtar tills det + ett samtal är ringt för då kan jag gå på helg, städa, brodera klart och sen äta pizza med mina kompisar ikväll! Det ska bli svinkul och härligt. Allt är så fint nu med all snö, alla personer jag träffar, boken jag läser, att praktiken börjar på måndag! Store tid, jag är orimligt nervös och peppad för denna praktik. Dags att gå in i *lärarrollen* fullt ut. Jiho, jag tycker att jag är så tråkig när jag bloggar såhär men det är som att jag tänker att jag ska det ändå bara för att *hålla bloggen till liv* *skriva nåt fast det bara är en vardagsrapport* och sånt. Oh well. Ha en fin helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0