Lista efter lista efter lista

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Jag fick tillbaka min dator från lagningen! Praise the Lord.

Vad gjorde du kl 08 i morse?
Klev upp och önskade jag kunde sova vidare.

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Jag redovisade mitt grupparbete för min historieklass.

Det sista du sa högt?
Haha, lol, men ok, tack! När min klasskompis sa att vi var bra på redovisningen.

Det senaste någon sa till dig:

"Det här är ett mobilspel du måste prova." viskade min klasskompis under föreläsningen.

Vad var det senaste du åt?
Min rödbetssoppematlåda.

Vad var det senaste du köpte?
Kaffe och en yoghurt.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit.

Vad är det för väder hos dig nu?
Snöstormigt och alldeles alldeles underbart.

Godaste glassmaken?
Alltså jag har aldrig varit ett så stort fan av Ben & Jerry's men sen smakade jag Phish food och den gillar jag verkligen. Annars så är jordnötssmörsglass.... the best thing ever.

Sover du tungt?
Typ? Jag tror det.

Drömmer du mardrömmar?
Nix, väldigt sällan. Drömmer mest verklighetstrogna drömmar. De är i och för sig ganska mardrömslika ibland med fruktansvärda pinsamheter och framför allt - missade möten och bortglömda uppgifter.

Vad ser du om du tittar till höger?
Bänkar, ett fönster som vätter mot en vägg samt en vit vägg. Kul.

Höger el vänsterhänt?
Högerhänt.

Favoritgodis?

Karamell guf. Varje gång jag är i Gammelstad köper jag ett halvkilo såna eftersom det är enda affären som har såna i lösvikt nuförtiden. 

Morgon eller nattmänniska?
100% nattmänniska. Att lägga sig före 2 känns helt orimligt i min värld. Natten är den bästa tiden på dygnet.

Vad är viktigt för dig?
Jesus, rättvisa, ärlighet, böcker, tanter, människor. 

Är du kittlig?

Haha, ja ibland och främst bakom öronen. 

Snarkar du?
Inte vad jag vet i alla fall.

Stökigt el välstädat?
Varken eller? Städat kanske det oftast är men välstädat är en enorm överdrift.

Vad gör dig glad?
Mina tanter, snö, att läsa en bra bok, när jag får planera saker som sen funkar.  

Vilket var ditt bästa ämne i skolan?

Svenska, engelska och tyska.

Bästa grönsak?
Squash, sparris och tomat.

Vad är det bästa med söndagar?
Att kliva upp tidigt och krama mjuka mysiga tanter i kyrkan. Att dricka kyrkkaffe. Att tillbringa eftermiddagen med att lyssna på radio och städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0