En lista från Linnea

Ja, min kompis Linnea bloggutmanade mig med en lista!!! Kul!! Men det var svåra frågor. Här kommer det i alla fall. 
 
1. När var senaste gången du grät?
Igår kväll för att jag hade så mycket mensvärk. Ständigt denna smärta, va? Inte kul nånstans.
2. Vad står i det senaste smset du fick? 
"Palten som leker med mina känslor." 
3. Kan du berätta någonting om dig själv som många inte vet?
Hahaha, i höstens val röstade jag både på Kristdemokraterna och Feministiskt Initiativ....
4. Ångrar du någonting?
Ja... massor med grejer såklart. Ångrar ju när jag sårat personer eller snurrat till det och gjort fel. Ni vet. Klart jag ångrar massor med saker.
5. Har du någon guilty pleasure? Någonting du tycker om som du egentligen inte vill erkänna, till exempel.
Försöker komma på nåt som känns guilty? Typ att jag gärna blir skjutsad med bil fast det går en buss samtidigt. 
6. Vad är det pinsammaste (som du är villig att dela med dig av) som du gjort? 
Kommer inte på något roligt :( Men det är ofta pinigt när jag försöker dra skämt och ingen fattar... Men jag har gjort MILJONER skitpinsamma saker, varför kommer jag inte på nåt??
7. Vad är det finaste du vet?
Kyrkan! Tanter! Böcker! Skolan! Min familj! Jesus! Arnemark! Människor! Rättvisa! Typ.
8. Vilken låt lyssnar du mest på för tillfället? 
Haha... Den här....
9. Om du fick chansen att träffa vilken person som helst i hela världen, vem skulle det vara?
Typ Bodil Malmsten ändå? Vill bara prata med henne om allt vad hon gjort för mig och sånt. Ge henne en kram och ett tack från högstadiedenise typ.
10. När är du som lyckligast?
Oj, svårt att narrowa ner det till en sak... Men alltså i kyrkan, när jag jobbar för sånt och med sånt jag tror på, när jag sitter uppe sent med min tantbästis och pratar, när jag städar bakom spisen, när jag är med såna som jag gillar mest av allt. När jag läser bra böcker! När jag dricker kaffe och stickar. Jag kan inte bestämma mig för en grej bara. Så typ detta.
11. Om du hade allt mod i världen, vad skulle du göra då?
Jag hade väl kanske ba' sagt till alla hur mycket jag gillar dem? Det är ju sånt man gör för lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0