Godnatt-lista!

Hur mår du?
Jag är trött eftersom jag har haft västa superultramega-resedagen idag! Åkte från Kristianstad klockan ett och kom till flygplatsen i Luleå halv nio ikväll. Så det var intensivt. Jag är annars glad och fantastiskt tacksam över min fina skåneresa!!
Vad är det bästa med söndagar?
Att gå till kyrkan, sjunga psalmer, kramas med församlingsfamiljen och dricka kyrkkaffe. Liksom hela gudstjänstsmomentet är ju det härligaste. Söndagar är dock oftast en riktigt härlig dag post church också. Man har tid med så mycket och man kan verkligen slappna av. Jag bakar ofta lite bröd eller så på söndagseftermiddagar och det är också härligt.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
Städade lite!
Godaste glassmaken.
Salted caramel på kulglass och Phish food på Ben & Jerry's.
En låt som du gråter till.
Skitmånga men beror ju liksom på den kringliggande situationen. Jag gråter till det mesta om jag är hyperemotionell eller om det är en fin scen i en film eller att nån fin en sjunger den i kyrkan typ.
Fyra jobb du haft.
Jag jobbade på förskola när jag började sommarjobba. Jag har sedan jobbat som ekonomibiträde på ett café/lägergård resten av min tid. Jag tror inte jag haft några andra regelrätta jobb egentligen. Jonathans farmor brukar betala en när man säljer våfflor och sånt och det syns på deklarationspapprena så det kanske räknas? 
Fyra länder du åkt på semester till.
 Skottland, USA, Frankrike och Spanien! 
Drömmer du mardrömmar?
Nä, jag drömmer oftast så himla tråkiga och verklighetstrogna drömmar.
Har du vunnit en prispokal nångång?
Typ när jag åkte skidor tror jag?
Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
Mina bästa ämnen som hållt i sig jämt är språkämnena: svenska, engelska och tyska!
Sämsta grönsaken.
Rå selleri kanske?
Fyra saker du ser fram emot.
Sommaren och alla Arnemarksgrejer som ska göras! Att läsa fortsättningarna i Cirkeln-triologin. Att dricka kaffe och sticka imorgon. Att köpa en ny dammsugare efetrsom min nuvarande är trasig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0