Såna där bloggfrågor

vilket är ditt bästa sommarprat?
Superenkelt! Bodil Malmstens sommarprat från 2009. Kanske bara för att det är hon eller för att hon pratar om Bernie Madoff eller för "huvvaligen ståsche".

vilken är den bästa kombinationen av två saker du vet?

I godisväg - kolaskruvar och trocaderoflaskor. Annars typ flingsalt och edamamebönor? Eller typ lugn dagar och skönlitteratur. Eller livet och Jesus! P2 Fågeln och sena nätter, pepsi och banan, Denise och tanter. Har en massa härliga kombos jag gillar.

vad gjorde du för exakt fem månader sedan?

Jag var på EFKs årskongress i Falun! Jag hängde med en favorittant hela dagarna och röstade om olika förtroendeposter och pratade om feminism, miljön och Norrbotten på estraden. Det var jättekul!

har du något onödigt du gör?

Jag startar konstiga projekt när jag borde vila. Häromdagen hade jag hemsk mensvärk och då satte jag mig och betalade räkningar? Det är nåt sorts självplågande jag håller på med.

kan du visa en bild på något jättebra?

 Edinburgh :( Jag har sån längtan dit!!

vad är det sämsta med denna vecka?

Att jag har så extremt mycket plugg jag borde göra men som jag somnar ifrån? Vad är det för fasoner egentligen?

vad ska du göra resterande dagar av denna vecka?
Imorgon ska jag grupparbeta på skolan och i helgen ska jag servera kyrkkaffe och baka stickjuntefika. Jag borde väl, med tanke på förra frågans svar, plugga en hel del också men det återstår att se.

när hade du hjärtklappning senast?
Idag när en person hoppade fram ur intet när jag promenerade ute i ingenstans.

vad ska du göra i vinter?

Jag ska väl gå i skolan och plugga några historiekurser plus ha min första praktik. Jag ska också sticka sockar på stickjuntor och ha en massa olika planerings- och styrelsemöten. I december ska jag åka till Stockholm med två favorittanter och gå på julkonserter och sånt. Det känns fantastiskt ägigt. Annars vet jag inte, whatever will be will be.

vad borde du göra men orkar bara inte?

Städa min garderob och läsa kurslitteratur.

vad har du i ditt kylskåp?

En massa grön- och rotsaker, mjölk och fil och ost och en låda svartrotspizza-rester. Utöver det en hel del saft, buljong, jäst och såser. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0