Körsaligheten

Ah!! Igår var jag på min första körövning och blev alldeles salig av hur himla himla kul det var. Jag har redan börjat sörja att denna körverksamhet är på projektbasis och således har jag bara två körövningar till innan vi ska sjunga på en gudstjänst och sen är det över? Väldigt tråkigt men det är som det är! Det är himla fint i alla fall - att åka dit med stickkompisen, sjunga med tanterna, till slut träffa de svåraste tonerna och dricka kaffe och fnittra. Lovin' the choir community!! Vi sjunger fina gamla sånger om Jesus och sånt, det känns bra och rätt och så. Wiho, ett litet vardagsinlägg för att jag är så peppad och glad över denna projektkör. Kram och trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0