Vad som händer

Jahapp, hej hopp. Livet är för rörigt och jag har lite för fullt upp för bloggar och sånt. Den största nyheten först! Jag flyttar om ungefär en vecka till en ny lägenhet. Jag tog med mig en bullpåse till hyresvärden och så skrev vi kontrakt över en kaffekopp. Det var rätt ultimat och lägenheten känns så bra så bra. Annars har jag haft ganska mycket lägerbestyr för mig. Jag var husmor för sjuttio älsklingsungdomar på ett sportlovsläger i Arnemark. Det var fint och jag varvade kramar med uppläxning i fyra dagar. Jag tjafsade om kryddor med mitt tantgäng och poppade en massa popcorn. Efter lägret har jag mest gått i skolan, pratat i telefon med min tantbästis (hade alltså ringt henne nio gånger på tre dagar där efter lägret), stickat på stickjunta och sen har jag varit på en del viktiga möten. Något styrelsemöte här, ett årsmöte där och så ett köksgruppsmöte. Jag är förresten styrelseledamot i Kristen Samverkan Nord nu och det känns svinkul och hundra procent rätt för KSNs verksamhet är bland det viktigaste jag sysslar med. Nu har jag tentaperiod och jag försöker väl mest att undvika att plugga när jag skriver detta. Nåja. Det var lite av en statusuppdatering. Jag lever och livet äger. Här är jag och en bullpåse. Nu ska jag sticka en kofta och skriva uppsatser. 
 

Kommentarer
Postat av: jonna

åh denise, vill vara din hyresvärd. eller jag menar, jag vill också äta bullar och hänga med dig

Svar: <3333
Denise

2014-03-20 @ 21:24:05
URL: http://ettui.blogspot.com
Postat av: Jenny

Så himla kul! Grattis! Då kanske jag hinner hälsa på innan jag far tillbaka till Sundsvall?

Svar: jag hinner nog inte flytta in innan dess tyvärr men annars - givet!
Denise

2014-03-21 @ 10:00:31
URL: http://novemberdreams.blogg.se
Postat av: agge

hej kära vännen, vad du verkar ha det bra å må gött! puss och pepp!

Svar: <33
Denise

2014-03-25 @ 18:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0