Photo Booth-livet

Vad kan man säga? Jag kanske inte borde blogga eftersom jag är mitt i min mens och då är känslorna lite öööverallt. Sist jag bloggade var det tentaperiod och nu är det tentaperiod igen. Härlig bloggfrekves verkligen. Jag tror fortfarande på det där med life via photo booth så här kommer det. Mitt superkomprimerade liv sen typ februari eller nåt?
Jag klädde ut mig till feminist-auror på en Harry Potter-fest.
vann alla priser i årets cute competition
hetspluggade lite inför fonetiktentor och skrev uppsatser på bibblo
flyttade!!! och gick på påskgudstjänst!
plattade håret i photo booth..... som alla andra dagar....
var på asrolig och bäst årskongress för EFK i Falun en helg! 
skrev uppsats igen.....
frukost på sängen!!!!
 
Och så var vi framme vid dagens datum. Lite tårögd över att klippa ner mina sticklingar även fast det är för deras eget bästa. Min nya lägenhet möjliggör växt-extravaganza och innan jag flyttade hit hade jag nog inte insett hur mycket feels jag har kring plantor. Har även en del feels kring politik men det tar vi en annan dag. Nåja, nu ska jag äta gott knäckebröd med god ost och kolla på Seinfeld. Leva natten som om det inte fanns en oskriven uppsats kvar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0