Don't be a pooper, be a popper

Min tentaperiod är över och jag kan äntligen typ leva igen. När jag skickade in den sista hemtentan skrev jag lyckligt "Nu ska jag diska!!!! <3" till mina vänner. Det kändes verkligen fantastiskt att städa och diska och träffa personer och läsa böcker och inte vara stressad. Post-tentaperioden är the best state of mind. I veckan började jag min nya kurs men vi har hittills mest bara lekt lekar och pratat grammatik så det känns fint. Jag har studiecirklat med asmånga asägiga feminister, ätit middag med massa bra personer flertalet gånger och ah, det har bara varit så bäst att inte vara bunden av tentans hårda snaror. Igår hängde jag med Emelie och sen åkte jag på popparfest! Det är lite favorit i repris efetrsom vi hade en popparfest ifjol men alltså, it never gets old. Kvällen gick ut på att blicka ner i marken på bilder, skriksjunga till Håkan Hellström och att leka DJ. Jätteägigt.

Kommentarer
Postat av: linnea

<33333333333333

Svar: <3
Denise

2014-01-27 @ 18:19:40
URL: http://misslinnealoo.blogg.se
Postat av: Ebba

fråga: är det stina på andra bilden i mitten eller ser jag i syne???

Svar: oui!
Denise

2014-01-27 @ 22:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0