Tidbits från en vår

Tilde och Annette pratar alltid om att jag skriver så långa inlägg så nu tänkte jag prova mig på ett inlägg med bilder. Jag har typ framkallat en engångskamera från nån gång i våras med en del bilder så tänkte typ visa några. En tidbit av min vinter/vår typ eller nåt. Engångskameran följde med i blåa ryggsäcken (a.k.a skalman) mest jämt men plockades fram sällan men till slut blev det en full rulle ändå. 
My som numer bor i Nepal, snyft. Saknaden är enorm.
Fyllde år och fick en jätteägig kladdkaka av Matilda och Amanda.
Ondskans ängel och godhetens ängel på Max
Haha, det snöade andra maj och jag förstod ingenting.
Maxade med Lorentz och diskuterade miljöproblem etc. (Ge mig credd pga känd politiker eller nåt)
Minns denna fika mycket väl för Linnea var brutalt ärlig och vi sorterade ut mycket knäppheter ur livet.
Jonathan a.k.a korean pop star rastade min hund i Klöverträsk.
 

Kommentarer
Postat av: sara

Ahahahah på bilden på jonathan i slutet
Kan vara det roligaste jag någonsin sett nästan

Svar: hahaha den är så bra
Denise

2013-09-17 @ 23:54:36
Postat av: sara

+ är lite lyrisk pga bilden på er (ja, räknar med dig oavsett om du är bakom kameran) pga SÅ många favoriter i en bild <33333333

Svar: älskar dig saknar dig kom hit
Denise

2013-09-17 @ 23:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0