Ta till er Ebba Witt-Brattströms klokheter

För nån helg sedan lyssnade jag till Ebba Witt-Brattström på Kvinnobiblioteket. Det var alldeles för bra för att orda om här och även det efterföljande boksigneringssamtalet oss emellan. Det var verkligen fånigt bra eftermiddag bara. Nåväl. Min poäng är alltså att Ebba äger och därför borde ni kolla på när hon medverkade i programmet Min Sanning och sedan läsa den efterföljande artikelnsom Karin Olsson skrev i Expressen. Den beskriver väl ändå lite hur jag känner inför Ebba Witt-Brattström. Sverige behöver ju verkligen henne nu. Kanske mer än någonsin. Så lyssna på mig och titta och läs. Och följ sedan Ebbas uppmaningar om att läsa böcker i mängder, kämpa istället för att gråta och allt det där andra som hon står för. Tack och hej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0