Ett liv genom photobooth

Jag har en tes om att mitt liv kan beskrivas rätt korrekt om man tar sig en titt på vad jag brukar posera med i photobooth så let's! 
Denna är helt dagsfärsk och är tagen för att jag äntligen har hittat min favoritsås i en affär igen. Köpte två + Hönökaka = Day made. 
Ah, detta är det sweet life of tentaplugg. En natt åt jag glass och försökte lära mig en massa om Universalieproblemet. Sen tog glassen slut och tillika min pepp.
Här hade vi undergångsmiddag hos mig för vi skulle få lösa mysteriet om Pronuncationbook. Vi blev skitbesvikna.
Här var jag verkligen så himla arg på en person som satte sig i tysta läsesalen och prasslade med godispåsar, surplade sig kaffe och skrattade åt serier på sin iPad. LEAVE THIS ROOM.
Kolla vad jag är gullig!!! Här testar jag min senaste stickning för att se om jag gjort nog många varv innan jag drog ihop den. Den passade på mitt huvud så förhoppningsvis passar den på någon annans också. Järbo Molly är VÄRLDENS bästa garn det är typ därför jag ser så glad ut. 
En kväll hade jag köpt ingefäragodis och då tänkte jag på Andrea och hur hon ibland bjöd mig på såna när hon satt och pluggade i korridorerna på gymnasiet. Good times.
Oh how I wish att denna bild beskrev min vardag.
Oftast tar jag dock såna här bilder och de säger ju inget. 

Kommentarer
Postat av: linnea

mer såna här inlägg!!!!!!!!!!!!! och andra också såklart, du äger

Svar: <3
Denise

2013-11-08 @ 17:41:07
URL: http://misslinnealoo.blogg.se
Postat av: Andrea

Hahaha brukade jag bjuda dig på ingefärsgodis???

Svar: haha ja jag tror det i alla fall... känns som det
Denise

2013-11-08 @ 19:56:45
URL: http://livesintechnicolor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0