Ah studentens lyckliga dag

Alltså, det är över en vecka sen jag tog studenten och bland det sämsta jag varit med om i hela mitt liv ärvetskapen om att jag aldrig kommer få ta studenten igen. Det var ju bästa dagen någonsin. Speciellt att dansa till Spice Girls och Icona Pop på ett flak genom Luleå och att sjunga studentsången och blicka ut över en stor skara föräldrar med plakat. Alltså, jag skulle kunna vara heltidsstudent. Jag tror aldrig jag ägt på något så mycket som jag ägde på att vara student. Jag rappade Scarys del i Wannabe, körde luftgitarrsolon till Don't Stop Believin' med min bff Isak och studsade omkring till Du är så yeah yeah wow wow. Min klass hade definitivt tidernas bästa flaklista och aah, min klass äger och det är extremt hög snyftvarning på att vi aldrig kommer ses i korridorerna på skolan igen.
poserar framför lärarnas lärare och isse
rappar spice girls med hela kroppen
mmm sjunger om studentens lyckliga dag
min klass älskar school men hatar lärplattformen
 
STUDENTEN VAR BÄST VILL INTE TÄNKA PÅ ATT DEN ÄR ÖVER

Kommentarer
Postat av: ☆ T-R ☆

sven isse von max och orangeahatten i en och samma bild aaaahhhhhhhhhh

Svar: eller huuuuuuur
Denise

2013-06-17 @ 21:58:29
URL: http://tilderistin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0