Sexton sexton sjutton

Sista dagen om sexton år vaknade jag klockan åtta och åt prefrukost i form av godis i soffan och cheesecake till frukost. Jag umgicks med några av de trevligaste personerna jag känner och vi åt godis och drack cola till lunch. Jag frukost-TPade och råkade visa upp ett kaosartat hus för min kemilärare. Jag läste The Bell Jar av Sylvia Plath och struntade totalt i mina läxor. Jag sjöng och dansade i köket till Patti Smith och Belle & Sebastian. Nu är jag sexton i femtio minuter till (för jag är född 00:00) och det känns så himla himla bra och nog.


Kommentarer
Postat av: Erik St

Fin blogg, det här.

Och grattis i efterskott.

2012-02-13 @ 09:39:38
URL: http://erikbenjamin.blogspot.com/
Postat av: Amanda Jonsson

Svar: åh taaack!! jag ska se grabben vid graven bredvid, vi har blivit bjudna med skolan :)

2012-02-14 @ 19:11:54
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0