Kemi kemi kemi

Om tre dagar har jag det största provet jag någonsin varit med om tror jag. Jag har slutprov i Kemi A och jag vill verkligen inte plugga. Jag har ingen som helst koll på dipoler eller energi. Jag blir mer och mer stressad för varenda minut jag spenderar framför facebook, twitter eller bloglovin. Åh herregudihimmelen må detta gå vägen på något sätt. Jag vill inte plugga. Jag vill bara ha sommarlov. Jag vill cykla på min rostiga cykel med bara ben och gå på picknick på en undangömd äng. Jag vill dricka thé på altanen och äta långa frukostar. Jag vill inte vara sjuk längre och jag vill bara få det här kemiprovet ur världen.

Kommentarer
Postat av: emma

gilmore girls. jag älskar hur de pratar så fort att de nästan inte andas och jag älskar hur fint allt är samtidigt som det är himla svårt.

2011-05-24 @ 20:40:25
URL: http://timglas.spotlife.se
Postat av: Melwa

Åh, "Gilmore Girls"!

Och lycka till på provet!

2011-05-25 @ 15:01:11
URL: http://melwabythegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0