kära 2011

Hej 2011! Jag önskar mig:
många timmar med mina böcker
en skrivmaskin
MVG i språkämnena
sommarjobb på dagis
CUF Luleå
en fin vårtermin och ljusare dagar
långa promenader
filmmarathon
brev, mejl & telefonsamal
en biljett till Stockholm och Belle and Sebastian med Daniella
att Maud Olofsson sitter kvar som partiledare
att Tomas Tranströmer vinner nobelpriset i litteratur (DET ÄR DAGS NU)
att artonårsgränsen på den där pjäsen jag vill se ska försvinna


i utbyte ska jag:
skriva töntiga beundrarbrev
fira tokiga högtider
vara peppad på skolan
krama mina dagisbarn extra mycket
skriva brev, mejl och ringa mina vänner
dansa och sjunga till Belle and Sebastian
gå på antikvariat och fika på söder
fira nobeldagen mer än vanligt (om Tranströmer vinner alltså)
gå på teater

tack på förhand!
yours truly,
Denise

Kommentarer
Postat av: Sara

fina du <33

2011-01-02 @ 00:21:12
URL: http://dessutomgillarjagregn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0