att byta femton mot sexton


Jag spenderade min sista afton som femton i min säng tillsammans med en fin vän, en chipspåse och datorspel från vår barndom. När klockan slog midnatt och jag faktiskt blev sexton (är född nollnoll:nollnoll) var jag djupt försjunken i Monsters, INC och jag måste säga att det nog var det bästa åldersbytet jag varit med om. Jag vann till slut över Randall - slutet gott, allting gott! Började min födelsedag med att förargas över att Johanna Koljonen (och Marcus Birro då, pfft) inte kom vidare i På Spåret trots deras magiska insats. Nåväl, det var fint att på sin sista dag som femtonåring få se Johanna Koljonen och På Spåret i alla fall. Nu svämmar mitt hjärta över av alla fina människor som säger grattis och så. Jag tänker därför sova på saken och återkomma när jag är mindre trött och blödig! Åh, fina fina värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0