Dag fyra - Vad du ätit idag

Att ens förvänta sig att jag ska minnas vad jag ätit under dagen är galenskap. Jag kan dock ge det ett försök. Frukosten bestod av thé och rostat bröd. Vi tände första ljuset på adventsljusstaken och gäspade ikapp. Vi var sedan bortbjuda till fina födelsedagsbarnet Therese med familj och vi blev bjudna på lite allt möjligt. Vi drack glögg och pepparkakor. Efter det åt vi paj och sallad och sedan var det så klart fika också. Det var väldigt trevligt och fint sällskap. Det var väl ungefär det jag kan säga om dagens mat. Jag ska nu surpla thé och äta lite medan jag pluggar kemi (istället för att se på Gilmore Girls eller läsa poesi, inte okej!).

Day 04 – What you ate today


Kommentarer
Postat av: Linnea

gullis, kan du länka stickbloggen?

2010-11-28 @ 23:38:35
URL: http://kallamiglinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0