arnemark

Ibland är det otroligt svårt att beskriva saker man gjort, saker man varit med om. I helgen var jag på sportlovsläger. Fyra dagar av ren glädje. Jag tror faktiskt att jag knappt haft en enda stund då jag inte varit glad. Det är så fint att vara i Arnemark. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna förklara. Det går inte. Låtar som Charlie Bit Me-remixen och Single Ladies blandat med timmar sittandes i pojkarnas sovsal. Kvällsamlingar i tårar blandat med sena kvällar i mellanrummet. Carebox-skämt blandat med snörugby och vinter-OS. Kramar blandat med konstiga barnböcker och nätter sovandes på en för liten soffa. Känslan i magen när man åker sittlift blandat med lite för många personer i samma bubbelpool. Det finns för mycket att säga. För många upplevelser, för många fina stunder. Och jag önskar av hela mitt hjärta att jag just nu kunde få skriva ner hur himla fint det var. Writer's block. It's killing me. En dag, när min förmåga att skriva har återvänt, tänker jag sätta ord på lägerkänslorna ordentligt. 

Kommentarer
Postat av: -

arnemark<3

2010-03-20 @ 23:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0