grattis, fina du.


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Jag har en kär vän som fyller år idag, och hon är så ofantligt fin alltså. Men hon förstår det inte alltid själv och kommer därför halshugga mig när hon ser dessa bilder. Men hon är så himla fin att jag inte kunde låta bli helt enkelt. Och åh, hon har varit i USA alldeles för länge. Men nu är hon hemma igen. Så på måndag får vi ses igen (♥) och det kommer bli fantabulöst. Åh, denna flicka är en ytterst bra vän och fantastisk att prata med när man tror att biologiboken ska svälja en levande, eller när man bara har pluggångest. Åh, vad tur att jag hade henne alla stressiga skoldagar i åttan. Så ett stort, stort grattis till finaste Johanna på hennes födelsedag. 16 år, det är inte att lekas med. Puss. ♥

Kommentarer
Postat av: MaddeÖ

Grattis på födelsedagen, min älskade vän. <33

2010-01-07 @ 13:14:24
Postat av: Therese

Grattis världens finaste Johanna! <3

2010-01-07 @ 13:20:10
URL: http://thhh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack Denise <3 Du betyder otroligt mycket för mig också ska du veta - Det gör alla mina komisar och jag tror att jag säger det på tok för sällan. Tack åter igen <33

2010-01-07 @ 15:22:09
URL: http://johaannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0