åh, sovaaa.

Kvällen var minst sagt galen. Jag är i vanliga fall rätt torr av mig och brukar verkligen inte uppskatta ungdomliga galenskaper men jag är trött idag. Så denna kväll orkade jag inte motsätta mig galenskaperna utan went along with it. Vilket resulterade i fanta i håret och annat sånt konstigt. Ibland måste man väl ta och släppa på sina tantiga gränser och vara ungdom, som alla andra. Well, nu har jag gjort det också. Imorgon ska jag umgås med lite klasskompisar och sen ska jag iväg på bibelskola. Det blir nog en bra dag imorgon. Om ni nu skulle bry er. Med tanke på bilden nedan så verkade jag inte helt släppa taget om min inre tant. Som ni kanske ser så förebrår jag Martin för hans oförnuftiga val om att spela krona hela tiden. Jag vill som bara påvisa att jag faktiskt var lite som vanligt i alla fall. Om än mycket lite men ändå. Jag känner på mig att jag misshandlat det svenska språket i detta blogginlägg och jag tror att jag kommer skämmas när jag läser detta senare. Ha överseende. Jag är så ofantligt trött. Godnatt på er.

Mamma Denise säger: "Men Martin, man ska inte spela krona. Titta bara på dina misshandlade knogar!"

Kommentarer
Postat av: emeliiiie

ungdomar som oss andra galningar, ja precis! ;D

ligga i högar på soffan, it´s great (Y)

martin ser gode trög ut, men bra att du lär han saker dock ;D

2010-01-18 @ 18:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0