är det en vanlig dag? nej det är älsklings födelsedag!

Idag fyller en av mina absolut närmaste vänner år. Hon heter Madeleine och fyller så mycket som 16. Madeleine är väldigt fantabulös på otroligt många sätt. Hon har alltid nära till skratt och gör en så himla glad. Det är svårt att sätta ord på den här flickan. Hon är så underbar. Hennes humor är alltid bra (tycker min mor i alla fall...) och med henne kan man bara sitta och prata i timmar. Vi tycks liksom aldrig få slut på samtalsämnen. Ja, jag skulle kunna lovorda henne i timmar men det tar vi inte idag. Jag är i alla fall så ofantligt glad över att jag har fått lära känna denna ofantligt fina flicka. Ich liebe dich, darling. Grattis på födelsedagen.♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis Madeleine! Hihi

2010-01-21 @ 19:22:14
URL: http://dessutomgillarjagregn.se
Postat av: Therese

Grattis världens bästa ! <3

2010-01-21 @ 20:11:20
URL: http://thhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0