sjukling

Ännu en gång så har jag dragit på mig en hemsk förkylning. Jag går på nässpray, halstabletter, hostmedicin och alvedon just nu. Och jag mår ändå jättedåligt. Så det blir ingen skola för mig imorgon. Jag önskar verkligen att jag kunde ta mig till skolan, det finns inget värre än att missa en massa lektioner. Så känns det i alla fall när du tvingas vara hemma. Imorgon tänker jag se på Mamma Mia för den får mig att känna mig levande och frisk. Mamma Mia och Sound of Music är de enda filmerna som får mig att känna mig frisk när jag är som sjukast. Musikaler är feel good på hög nivå. Åh, vad jag önskar att jag hade mörk choklad just nu. Mörk choklad är den bästa medicinen mot förkylningar, om man bortser från musikaler alltså. Vilket konstigt och onödigt inlägg detta blev. Ett finare och bättre inlägg kommer förhoppningsvis imorgon. Nu ska jag begrunda spotifyspellistor och försöka göra den ultimata höstlistan. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0