gäsp.

"I'm not stalking you, I'm just watching you. ALWAYS." - jag är typ rädd.

Detta med att uppdatera är icket min starka sida och jag har inte tid just nu heller. Men snart är det ännu en gång helg och det blir skönt. Helgerna kommer så snabbt, jag undrar nästan var all tid tar vägen. Jag tycker att jag sover mest hela tiden, på bussen, på skolan, på hålen, hemma. Det är nog ett tecken på att min sömncykel är helt vrickad. Det får jag försöka återgärda men det blir svårt med en match långt borta på lördag vilket betyder att vi samlas på Bergnäset 9.15 på lördagmorgon. Lovely. Men livet är bra, så det gör ingenting. Jag tycker att allt som flyter på just nu, och det är ju aldrig fel. Morgondagen består av endast fyra lektioner och på kvällen är det alpha. Galet skönt. Och höst är det också. Med vackra löv och en härlig kyla på dagarna som förvisso får mig att frysa konstant men det är värt det. Det är ungefär det mysigaste som finns. Nu har jag icket tid för detta mer. But I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0