mormor är bäst.


Eftersom jag är helt beroende av la photocabine så kan ni få en till sån bild, woho! Här ser ni lovikkavantarna som jag så flitigt stickade på syslöjden i åttan. Gröna, mysiga och luktar mormor. Inte för att hon luktar lovikkavantar utan för att hon har tvättat dem och hjälpt mig med lite saker och så. Finfint. Japp. Imorgon blir det bio. Vi ska se Upp, awesome. Helgen har varit nice. Lördagen var fylld av skrik, mörkervandring och samtal. Idag har jag varit i kyrkan och promenerat. Och tagit det lugnt. Lekt med la photocabine mest hela tiden. Så nu vet ni det också.

Kommentarer
Postat av: Sara

men mina bilder från la photo cabine blir långsmala, liksom fyra under varandra eller vad man ska säga.

hur kommer det sig?/hur ändrar man?

2009-10-25 @ 23:44:19
URL: http://dessutomgillarjagregn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0