veckans mål

(på Bergskolan har vi något som kallas veckans mål som vi ska skriva varje torsdag. dessa var mina mål som jag knåpade ihop under dagen. mer eller mindre seriöst. men ändå.)
sluta bita på naglarna, få julkänslor, kramas, julpynta, baka kolakakor, läsa ut kvinnoorkestern, sluta vara beroende av facebook, lära mig fler än 100 decimaler i pi, bli bäst i världen på rättstavning, bli bättre än Åsa på SO, ta över världen, få inre frid, skriva en bok, sluta vara så himla blödig, sluta lipa för allt, lära mig blackbird på gitarr, skaffa en assistent till när jag blir världsdiktator, skaffa en narcissistisk personlighetsstörning, skaffa mig en "högra hand" till min världsdiktatur, börja dricka kaffe,  börja fika mindre, sluta vara sockerberoende, sluta ta sönder iPodhörlurar, bli ungdomsfysiker, skaffa en sångröst, lära mig att räkna atomer, lära mig att göra utträkningar (true Carola-style), bli bäst på att fotografera, skaffa sparkväder, bygga en snögubbe, bygga en molekylmodell av ununtrium, lära mig att dansa, sluta smsa jämt, promenera ännu mer, hitta på ett bra sätt att fördiva bussresorna på, skaffa ett helt eget bibliotek, läsa hela bibeln, lära mig att stanna tiden, lära mig fler språk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0