man måste tydligen ha en rubrik.

Om nu någon har missat det så har jag nu, precis som alla andra, jullov. Ingen originalitet här inte. Anledningen till att jag inte bloggat på ett tag är att jag kände att det föregående inlägget behövde få ligga först på bloggen ett tag. Så jag får väl ta och be om ursäkt för det. Men vet ni en sak? På julafton firar jag och Marie Curie ett år tillsammans. Hon ska få ett inlägg tillägnat sig snart. Någon dag i förväg. För hon är bäst. (Marie Curie är min kamera, om någon missat det, haha.) Jag vet inte vad jag ska säga, men jag tänker infoga en dikt, tagen direkt från Sunes jul.

”Min jul ska vara kul
min jul får inte vara ful
Som påsken den är gul,
ska min jul vara kul
Snön den ska vara vit,
och är den gul har någon pinkat på den
-kanske en hund”


bra jullåt också (klick!) 

Kommentarer
Postat av: Sara

åh, sune <3

2009-12-23 @ 16:47:28
URL: http://dessutomgillarjagregn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0