ljuva 2009.

Alla verkar göra lite såna där summeringar av 2009. Jag har funnit lite frågor här och var och har valt ut några roliga som jag svarar på med en bild och lite text.

Årets bästa köp?

Det är väl ett lätt val måste jag säga. Jag älskar den. Den följer med mig i princip överallt. Och den känns så jag och jag tycker att den är fin. Jag är väl nöjd med den helt enkelt. (Denise, note-to-self: bli aldrig modebloggare, du kan ju inte ens beskriva varför du gillar en väska. Fail på dig.)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag spelade spel i ett tält, drack premiumcola och förlorade i alla spel som spelades under kvällen. Men det var fint och rätt roligt trots allt.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
25/4. Vi var i Hemavan. Och ja. What to say? Fantastisk helg. There's more to it, men det tar jag inte nu. Men mitt dop den 10/10 kan räknas också till ett sådant oförglömligt datum. Och de där två datumen hör ihop. Faktiskt.

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Jag åt semlor och umgicks med finaste släkten. Det var härligt.

Vad fick dig att må bra? (En bild räcker sannerligen inte här. Men tro inte att de få bilder som kommer här symboliserar allt.)


Inte armbandet så klart, men ni alla kan läsa. Det är det inringade namnet jag syftar på.

Mitt älskade fotbollslag. What to say? Det var en rolig sommar med dessa flickor.
Lägret. Och lägermänniskorna. Troligtvis fyra av de bästa dagarna någonsin.

Fina vänner. På bilden syns bara en men det känns som att jag inte tänker sitta och räkna upp dem alla. Men de vet förhoppningsvis vilka de är. Och jag är så tacksam för var och en av dem.

De bästa nya människorna du träffade?

Julia Lundberg och Emma Stålnacke.

(Vacker bild, jag vet.) Agnes Lindström.

2009 var ett sjukt bra år faktiskt. Jag menar det verkligen.


Kommentarer
Postat av: Therese

så praktiskt att stoppa till bilder också! Mycket roligare o läsa.

Kram!

2009-12-30 @ 01:53:11
URL: http://thhh.blogg.se/
Postat av: julia

nååh :)<3 gulle!

2009-12-30 @ 21:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0