fin dag.

Usch, vilken fin dag det har varit idag. Jag har hunnit med en hel del och ändå så känner jag mig relativt utvilad. Dagen började med att jag tog mig en långpromenad, i regnet. Fast jag måste påpeka att det bara duggade. Som ni kanske har förstått så gick jag sedan på loppis och där hittade jag som sagt två fina väskor. Skolväskeproblemet är numera löst. Jag har även hunnit vara på två bönemöten. Mysigt, som vanligt. Och jättefint såklart. Det var lite kort om min dag. Morgondagen kommer innehålla kyrkobesök och sen klippning. Och så måste jag göra klart min matteläxa. Ingen mjukstart här inte. Over and out.


Kommentarer
Postat av: alllliiisiisisiis

kultingflunsan?! nu skrämmer du mej :o

2009-08-30 @ 18:51:25
URL: http://alvuina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0