wawawawoom!

Lägret var en underbar upplevelse. Fyra galet värda dagar.

Många vänner har man fått under helgen. Och självklart har man lärt känna gamla lägerkompisar bättre. Det känns som att vi under dessa dagar gått igenom det mesta tillsammans. Vi har skrattat, gråtit, bett, sjungit, kramats, badat, busat, fotat osv tillsammans. Det var verkligen fyra roliga och minnesvärda dagar. God mat serverades och bra samlingar hölls. En eloge till ledarna för utan dem hade lägret aldrig lyckats. Vi lärde känna Ingalunda, Någorlunda och Annorlunda i de sketcher som vi fick se under helgen. Och vi fick veta att nåd faktiskt inte bara handlar om kakor. Intern skämt passar sig inte på bloggar, jag vet. Jag ber om ursäkt. Vi spelade gitarr och sjöng lovsånger, en eloge till Isak som kompade till Ropa till Gud. Och även till Karin som höll i all sång bortsett från den. Och till Urban som spontankompade efter bönen sista kvällen. Och självklart så kan Ted få en eloge också som höll i sången för Syd. Och bilder togs i mängder. 1314 bilder togs under lägret. Varav jag tog ungefär 100 bilder, Filip tog väl kanske 600 stycken och resten tog Jonathan, Joel och girlsen. Och Elias förstås. Det verkade som att min kamera blev lite av en attraktion för alla nord:are. Många bildserier av "misshandel", det må ha varit fejkad sådan men ändå. Och bildserier av en Jonathan som äter korv. Och en Jonathan som gör grimaser. I alla fall så har det varit underbara dagar med jättefint väder. Umgänget var det bästa. Fina pojkar och flickor måste jag verkligen säga. Jag vet inte vad jag ska säga, bortsett från att det var hur himla fint som helst och att jag saknar alla redan. Nu kommer några bilder som får illustrera helgen för er som inte orkar leta upp mig på facebook.

Kvällssamlingarna i mitt hjärta.

God mat som sagt! (Albin gillar efterrätt!)

Fina flickor.

Benja har skills!

Barnaga på hög nivå, haha.

Sötaste killen i världshistorien.

Arnemarkslägret 2009.


Kommentarer
Postat av: Nils-Anders

Fina bilder!

2009-08-10 @ 16:50:36
Postat av: Terese

Superkul läger och snygga bilder!! Hihi...

2009-08-10 @ 19:26:35
URL: http://tereses.webblogg.se/
Postat av: Isak

Grymt läger! Bra bilder!

2009-08-10 @ 23:41:46
Postat av: Rebekka ;D

Hej, fina bilder!

Saknar redan allt och alla från lägret

Msn? Adda? [email protected]

kram, kram

2009-08-11 @ 11:52:52
Postat av: Julia

Åhh vad kul det var! Vill dit nästa år! =)

2009-08-11 @ 11:55:18
Postat av: anna ;)

Så himla kul läger! :D kommer sakna alla <3

2009-08-11 @ 12:09:45
Postat av: Ellen ;D

å. jag vill på läger. ♥

det var så grymt underbart roligt. !♥

ett måste är ju att fara nästa år.

kram/enlägerälskandeperson♥

2009-12-23 @ 23:40:16
URL: http://ellenlidberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0