lägerkollage.

Nu är det så att jag har blivit ombedd att göra fler kollage från lägret eftersom de jag lade upp på en annan sida var väldigt uppskattade tydligen. Så här kommer lite fler bilder från lägret. Detta inlägget är nog ganska ointressant för alla som inte var där så detta inlägg är tillägnat alla lägerdeltagare och ledare. Usch, vad jag saknar alla.

Melissa och jag, samarbetsövning, nattbad, Paulina vid elden!
Promenad från badet, Jävre, en självklarhet, Galactic!, en lite småtrött Calle.
Alfred, delar av Galactic, Jonathan, såpabandy!

Melissa och Filip, ingen kommentar, Filip, Joel!

SAMMY, SAMMY OAK!

Låt oss kalla detta för efterfesten, eller hur?
 
Grymt roliga bildserier togs!

Behöver jag ens säga något?

Kommentarer
Postat av: Rebekka o Paulina

Haha xD Snygga (a'

2009-08-11 @ 12:13:48
Postat av: Anonym

Haha, häärligt, jag snodde några :P

2009-08-11 @ 15:31:51
Postat av: Isak

Jag skrev ovanstående :P

2009-08-11 @ 23:54:51
Postat av: Nils-Anders

Härligt.

Både Albin och Isak hade mina. ^^

2009-08-16 @ 08:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0