hej skolis.

Jag sitter här ännu en gång. Denna gång iklädd min pyjamas och bredvid mig står min favoritkopp fylld med välsmakande te. Överallt skrivs det ångestfyllda små texter om hur sommarlovet är slut och att skolan börjar om. När jag sitter här och dricker mitt te så kan jag inte hjälpa att jag förnöjt tittar tillbaka på sommarlovet. Det har varit ett rakt igenom awesome sommarlov. Så jag känner mig inte ens en gnutta ångestfylld över skolstarten. Min sommar har varit underbar men nu är det dags att gå vidare. Det är dags att låta hösten komma och fylla livet med röda löv och stickade klädesplagg. Det är dags att låta skolan komma och fylla vardagen med struktur och ordning. Jag känner mig förväntansfull inför den här hösten. Nu står sömn på schemat.


Kommentarer
Postat av: Terese

Håller med... skönt att komma tillbaka till vardagen!! ,även fast sommaren har varit underbar!!!

2009-08-24 @ 13:32:28
URL: http://tereses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0