the queens' födelsedagsmaskerad

Jag och Linnea är tidiga februaribarn och av den anldningen kläckte Linnea någon gång idén att vi borde fira våra födelsedagar ihop. I fredags hade vi därför maskerad med svensk film som tema. Vi bjöd in så många favoritmänniskor och sen hängde vi och dansade och lekte musiktävlingar i några timmar. Det var skitkul och mina vänner äger. 
Här är jag i alla fall! Jag är utklädd till Anna Lindberg från Äppelkriget. I bakgrunden ser ni våra könsneutrala toaletter. 
Emma var Jennifer från I rymden finns inga känslor + hjälpte oss med allt pynt innan. Bäst.
Isak som grannen i Beck. Haha, för roligt för att kunna hantera.
Guldbaggen och födelsedagsbarnet Lena från Känn ingen sorg. 
Här har Annette slopat sin utklädnad men Erik är en tonårsrevoltig Emil.
Arn, en vildvittra, snabba cash och Känn ingen sorg-Eva
Bröllopsfotografen och Kenny Starfighter!!!
Fucking Åmål-Elin och tonårsrevolten igen.
Bert!!!!!!!!! Ahhhh. Såå bra.
Här är vi på Max efteråt men alltså Saga tar typ alla priser i sin Super-Snälla Silver-Sara-outfit.
Bröderna Bergström som Döden och Caliban. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men alltså jag tror att det här är det bästa maskerad-temat en kan ha! Astrid Lindgren-tema är också rätt bra. Men alltså hahahha hur en kommer på att vara grannen i Beck är ju underbart!!!

Svar: Jaaa! Det var roligt att se vad alla kommit på!
Denise

2014-02-10 @ 22:59:05
URL: http://novemberdreams.blogg.se
Postat av: linnea

guuuu jag älskar mitt liv <3

Svar: love you
Denise

2014-02-22 @ 19:06:58
URL: http://misslinnealoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0