Lovin' C

Fredag var en bra dag för jag tillbringade hela förmiddagen på Smedjan för att få biljetter till C A R O L A. Japp, dagen innan första advent spelar Carola på en "intim spelning" på ett café i stan. Jag var först i kö och nu går min Carola-playlist varm. Jag biter mig i tungan för att inte brista ut i VISA LITE MÄÄÄNSKLIGHEEET när jag traskar genom stan. Ah, västerbottenspaj med mamma, tantbästisen och CAROLA. Känner på mig att 30 november kommer bli bästa dagen på mycket länge. Var lite väl euforisk häromdagen och tänkte mig att Carola älskar mig lika mycket som jag älskar henne och tvingades således klippa ihop bilder för att stödja den tesen. Vad är det här för inlägg ens? Jag vet inte. Jag är jätteglad och pepp i alla fall. Svävar på Carola-moln.

Kommentarer
Postat av: sara

ahahahahaah detta. du. hahah. <3

Svar: hahaha jag vet. hade jag någonsin någon indiecredd så ären helt borta :(
Denise

2013-11-20 @ 23:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0