Vardagligheter i kvadrat

Jag stickar, läser Albert Camus, hoppas på en ny Populär Historia (som inte kommer), skickar brev, facebookchattar, skjuter upp plugg, dricker thé, skrattar mig fördärvad på historielektionen, planerar in filmkväll, taggar för morgondagens Olof Palme-föreläsning (!!), ångestar över petitesser, pratar teater med engelskläraren, stöter på vänners farmödrar i kökslaget och gör allt för att inte inte inte tänka på morgondagens prov och redovisning. Det blir väl oftast så. Det känns inte så lockande med varken geografi eller miljökunskap och vad kan man göra åt det egentligen? Livet är som det är och nu ska jag ta min thékopp och min stickning och göra något vettigt av den här kvällen.

Kommentarer
Postat av: linnea

haha, varför kom det sig att du då går natur??

ska söka in till musik - spets men om jag inte kommer in går jag bara vanliga estet.

2012-02-21 @ 17:46:43
URL: http://misslinnealoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0