Twenty four hour room service must be one of the premier achievements of modern civilization.

När skolan började om började jag med en ny tv-serie, Twin Peaks. Och nu har jag sett klart. 30 avsnitt. Tjoff, så var det över. Jag har haft maraton i princip varje dag för det är den bästa serien jag någonsin sett. The owls are not what they seem, mina vänner. Och jag vill ha mitt kaffe black as midnight on a moonless night. Jag är fast. Jag är förälskad. Detta är den bästa serien i världshistorien. Jag är evigt förälskad i Dale Cooper. Betty och Garland Briggs är förevigt det bästa paret, de bästa förebilderna. Det är verkligen det bästa jag sett, någonsin. 


 

Kommentarer
Postat av: Sara

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-09-01 @ 00:09:15
Postat av: Sara

ASSÅ <3<3<3<3<3<3<3

Svar: älsklingssara, jag har skrivit ett twin peaks-brev till dig. sen måste vi diskutera vidare i all oändlighet känner jag.
Denise

2012-09-01 @ 00:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0