det här med iPhone och instagram

Jag har lyckats bli med iPhone. Detta är en väldigt stor förändring för mig men jag trivs så himla himla bra med min pärla. Den senaste veckan har jag haft jättemånga prov och inlämningar. Detta har dock inte stoppat mig. Jag har äntligen funnit tid att läsa igen. Jag har läst Sofi Oksanens Utrensning, så så bra. Jag och Daniella har fikat och dikuterat kulturkonservatism, planerer inför bokmässan 2012, Ebba Witt-Brattström och den existentiella aspekten av Annika Norlins texter. Så himla bra. Mina klasskamrater har välkomnat mig in i iPhoneklubben (haha) med öppna famnar och jag har fnissat bort matematiklektioner. Det är nog lite så min vecka har sett ut. Idag har jag loppisfyndat i mängder och haft en fin kväll med två av mina finaste väninnor. Äsch, nu tänker jag kasta mig in i 2666 (min stackars rygg).  Så här har veckan sett ut lite, i alla fall:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0