Der Schnee ist weggetaut.

Jag är så lesslesslesslessless på att snön är borta igen. What to say? Det är helt uruselt. Jag som vill sparka till bussen på morgonen, gå på promenader i snön och framför allt, åka skoter. Men nej nej, snön bestämmer sig för att försvinna. Der Schnee ist weggetaut, som vi fått lära oss på tyskan. På onsdag, då smäller det. Då åker jag, Emma och Angelica på Lars Winnerbäck. Helt amazing. Idag ska vi fira min älskade far som igår fyllde så mycket som 43. Det blev inget firande igår men idag, då 17. Igår var jag och såg New Moon också. Som alla andra tonårsflickor. Det var ehm, underhållande. Jag har som aldrig riktigt förstått hypen kring Twilight-serien. Jag skrattade mest hela tiden. Jag skrattade åt de upphetsade tjuten som kom över biosalongen när en viss Jacob tog av sig tröjan och jag skrattade åt hur smörig filmen var. Mina vänner, som älskar Twilight, uppskattade filmen i alla fall. Och det är väl det viktigaste. Innan filmen spenderade jag och Kristin ungefär två timmar på Max. Vi skrattade och skrattade. Det var finfint. Nu ska jag lyssna på Lasse och städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0