Livskraft Polar 2012/13

Jag tillbringade sisådär fem dagar på en folkhögskola i Älvsbyn på ett kristet läger. Jag avslutade 2012 och började 2013 med 130 fantastiska personer. Under lägertiden gick jag på spännande seminarier om apologetik, diskuterade kristen filosofi, skrattade på flertalet spexkvällar, dansade avantgardiskt till gangnam style, deltog i samtal om fantasyvärldar halv fem på morgonen, sjöng lovsånger, klädde ut mig till Fanny Zander på nyårsafton, tände böneljus, lärde mig mycket och hade the time of my life lite. Det var fem fina dagar med några av mina bästa personer från innan och så många nya fina bekantskaper. En bildkavalkad nedan:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0