Ledig torsdag med frusna kinder

Idag var jag ledig! Åh, ljuva lediga dagar. Jag sov till elva, åt frukost framför Palme del två, valde mysiga kläder och tog tvåbussen in till stan. Det är närmre trettio grader kallt ute och trots att alla pratar om att detta är den "djävulska kylan" så känner jag att det är nu jag lever bäst. Jag begav mig till Condis och fikade med ett gäng estetflickor och humanist-Hanna (om man nu ska benämna folk efter gymnasieprogram). Vi hann avhandla ämnen såsom sekter, studenten, mitt kyrkval och framtidsval. Jag traskade vidare och hoppade på en buss till Skurholmen. Jag åt glass, såg på Seinfeld och bokade Stockholmsbiljetter med Jonathan. Lediga torsdagar med köldbitna ansikten är det bästa. Imorgon är det välgörenhetskonsert, på lördag kompismiddag och på söndag födelsedagskalas. Januari är äntligen igång!
(På bild: Stina - min nya kärlek, Hanna med de kloka ögnen och solstrålen Lovisa)

Kommentarer
Postat av: Amanda

gillar dig. och er.

Svar: och jag dig och er! jättemycket
Denise

2013-01-18 @ 00:24:52
URL: http://ajonssons.blogg.se
Postat av: Jenny

Åh när ska du till Stockholm? :)

Svar: på sportlovet!
Denise

2013-01-18 @ 00:36:28
URL: http://novemberdreams.blogg.se
Postat av: Agnes

Alltså hej den vackraste bilden in the history of man (and WOMAN)!!! Dör och vill gifta mig med hanna och lovisa när jag återuppstått. Och en ägig middag 2 inlägget <3. Charmfaktorn på person nr 1 på bild nr 2 kan disskuteras, men föröföriskt bra annars!

Svar: agnes varför bor du inte under min säng så att jag kan plocka fram dig när mitt hjärta törstar efter vänliga ord för ingen är lika bra på det som du
Denise

2013-01-21 @ 15:44:06
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0