Kvinnor och thé (inga äppelträd idag)

Aldrig blir jag riktigt frisk men knotar på i alla fall. Jag skriver kemiprov, diskuterar moralens varande eller ickevarande på filosofin, deltar i onödiga kemilabbar och tar fel buss men lyckas ta mig hem ändå. Jag äter lunch med bra personer och skjortmatchar med Linnea i våra lila skjortor. Livet traskar ju på trots rethosta. Det är ju så. Idag har jag hängt med mitt gäng (dvs mina två bästa tanter) och massa andra fina kvinnor för vi har haft kvinnogruppsmöte. Vi har druckit afternoon tea, lyssnat på kvinnojouren och planerat in stickjuntor. Det finaste sättet att tillbringa några timmar en lördag. Ikväll bakar jag Agent Cooper's cherry pie och panikstädar för imorgon ska jag ha Twin Peaks-dag här hemma. Hurra! (OBS den som förstår den litterära vitsen i rubriken får oändlig cyberkärlek.)

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Är det en MOA MARTINSSON-referens kanske?????

Svar: HURRA DU ÄGER
Denise

2012-09-23 @ 00:10:24
Postat av: Sara

Kvinnor och äppelträden (?) liksom????

2012-09-23 @ 00:10:41
Postat av: Sara

OBS jag kom på utan att fuska/googla osv.
Ville bara tillägga det.

Cyberpuss till dig. <3

2012-09-23 @ 00:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0