Jag ser Gud bakom allt jag ser/Bästa bästa dagen/♥

Älskade älskade söndag. Dagarnas dag. Vilken toppen, superb, extraordinär dag. Perfekt från topp till tå. Började dagen i kyrkan och jag var så himla himla glad över att vara där. Det var den finaste starten. Vi sjöng finaste sångerna, hörde en ypperlig predikan, kramades, skrattade, umgicks. Jag tog min traditionsenliga kyrkkaffekopp med mitt crew (som ni ser på bilden nedan). Efter kyrkan plockade vi upp tre av mina bästa jämnåriga (obs inga tanter nu, wow) och vi begav oss hem till Klöverträsk för twin peaks-dag. Hur kan det bli annat än bäst? Vi åt massa doughnuts och cherry pie i sann twin peaks-anda och jag introducerade dessa bästa personer för bästa serien. Nu lämnade de just the building och imorgon börjar jag skolan 15.20. Vilken ultimat dag. Jag är så glad och salig och tacksam för jag känner verkligen verkligen de bästa människorna - i alla ålderskategorier. Oändlig kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0