Att bli bortskämd av livet

Jag hade en så fin helg. Jag inhandlade det sista inför den kommande fjällresan, såg Twin Peaks-filmen, var på gudstjänst, pysslade hos Tilde och påbörjade ett nytt handarbete. Den här veckan påbörjades i liknande dager. Jag traskade omkring på Luleås second hand-butiker och kom hem med fantastiska skor, skjortor, kjolar, blusar, koftor, you name it. Jag fikade med Oscar och Paulina (hur kan man vara så fantastiskt bäst som dessa två människor är?), vilket var ungefär det bästa i livet eftersom de är såna otroliga personer. Jag avslutade dagen med engelska och fick finaste komplimangerna av läraren. Jag tillbringar kvällen med läxor och med att gå in mina nya skor. Kan livet sluta vara så totalt briljant hela tiden? Jag blir ju bortskämd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0